Дистанційне навчання у воєнний час - "Гімназія ОЧАГ"

 

Освітній процес в ХПЛ ОЧАГ відбувається за онлайн розкладом у класних кімнатах, які створені в безпечному середовищі  Google з доменною назвою ochag.kh.ua. Кожний та кожна учасник/ця освітнього процесу мають персональний акаунт зі зручними додатками: електронною поштою, classroom, meet, google документами тощо. Уроки провдяться синхронно і асинхронно в класрумах за допомогою відеозустрічей через додаток міт. Кожний учень та учениця має електронний щоденник. В гугл таблицях розроблені класні  журнали, які прив'язані до щоденників.

 

 

 

Правила роботи під час дистанційного навчання



Електронна бібліотека підручників і додаткової літератури для навчання

 

Правила безпечного користування Інтернетом

 

Рекомендації для батьків

 Перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування двома каналами YouTube.

Канал «Цікава наука» буде корисним для допитливих малюків старшого віку. На каналі розміщено безліч науково-популярних та освітніх відео на різні наукові теми з фізики, астрономії, біології, географії та математики.

Канал «Книга-мандрівка. Україна» – перший український мультсеріал, заснований на реальних подіях і нереальних пригодах. Героями мультика є відомі на весь світ українці, об'єкти та події.

УРОКИ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ ІЗ ВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ

ЗАГИБЛИХ ВНАСЛІДОК ЗБРОЙНОЇ АГРЕСІЇ РФ І ПСИХОЛОГІЧНОЇ ХВИЛИНКИ

 

Нормативні документи

 

Закон України від 24.02.2022 № 2102-IX
Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні

Указ Президента України від 16.03.22 № 143/2022
Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України

Указ Президента України від 24.02.2022 № 64
Про введення воєнного стану в Україні

Постанова КМУ від 24.06.2022 № 711
Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні

Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Наказ МОН від 01.04.2022 №289
Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

 

Лист МОН від 14.09.2022 № 1/10686-22
Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 02.08.22 № 1/8794-22
Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 ​навчальному році

Лист МОН від 27.07.22 № 1/8504-22
Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 27.07.22 № 1/8507-22
Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 26.07.22 № 1/8462-22
Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 11.07.22 № 1/7707-22
Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 27.06.2022 № 1/7035-22
Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році

Лист МОН України від 04.04.2022 № 1/3872-22
Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»

Лист МОН України від 01.04.2022 № 1/3798-22
Про навчання з мінної небезпеки на спеціальній онлайн платформі

Лист МОН України від 29.03.22 №1/3737-22
Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні

Лист МОН України від 29.03.22 №1/3725-22
Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу

Лист МОН України від 06.03.22 № 1/3371-22
Про організацію освітнього процесу

Лист МОН України від 25.02.2022 № 1/3276-22
Про організацію освітнього процесу

Лист ДО ХМР від 10.08.22 № 01-22/1116/1-22
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році в умовах воєнного стану у закладах загальної середньої освіти м. Харкова

Лист ДО ХМР від 08.04.2022 № 01-22/621/22

Лист ДО ХМР від 10.03.2022 № 01-22/620/22

Рекомендації щодо організації освітнього процесу, викладання предметів

AR_Book - інтерактивні досліди у смартфоні

"Антарктичні уроки" для дітей

Рекомендації щодо організації дистанційного навчання

Як вчителю організувати свою роботу під час війни

Як оформити шкільну документацію вчителю, який перебуває за кордоном

Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни: рекомендації Державної служби якості освіти

Як організувати викладання предметів в умовах війни

Зручні та цікаві ресурси для організації дистанційної роботи, які допоможуть організувати ефективне навчання на відстані

8 способів заохочення учнів до активної роботи у віртуальному класі

Урок фізичної культури в умовах дистанційного навчання

Від офлайну до онлайну: адаптуємо план уроку до потреб дистанційного навчання

Дистанційні школи та навчальні платформи, які надали безкоштовний доступ для здобувачів освіти

Перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування

 10 порад щодо організації дистанційного навчання

Освітній проєкт «Світ чекає крилатих»

Посібник "Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації"

У додатку Health Coaching дітям і дорослим пропонують безкоштовні тренування

Безкоштовні курси читання та малювання від uchim.online

Інтерактивний курс української мови, який допоможе підготуватися до вступних іспитів

Мобільні застосунки для вивчення іноземних мов