Дистанційна робота в гімназії ОЧАГ - "Гімназія ОЧАГ"

Дистанційна робота в гімназії ОЧАГ

 

 

Другий місяць поспіль ми вимушені працювати онлайн, але як виявилося, це для нас не виклик, а ще один крок на шляху саморозвитку та набуття нових навичок.  Наразі нам є чим поділитися:

По-перше, ми отримали офіційний дозвіл від Google на використання Google Suite for Education,  і вся гімназія  перейшла на платформу із доменним ім’ям ochag.kh.ua. G Suite for Education - це набір хмарних сервісів, які надаються компанією Google безкоштовно для освітніх установ у рамках обраного освітньою установою домену Google Apps for Education.

Таким чином, ми набули можливість створити сучасні умови для співпраці вчителів, учнів та батьків. Сьогодні кожен учень та викладач має такі переваги:

·         Один аккаунт (з доменним ім’ям ochag.kh.ua.), який гарантує доступ до колекції сервісів: classroom, meet, календар, таблиці, документи, презентації  (їх можна розширювати й доповнювати);

·         Авторизований доступ учасників до хмарного середовища навчального закладу;

·         Конфіденційність, безпека, відсутність сторонньої реклами;

·         Можливість організації всіх видів освітньої діяльності;

·         Освітній контент зберігається і структурується в одному місці – на ґуґл диску;

·         Аналітика за напрямами діяльності закладу.

 

По-друге, викладання учбових предметів онлайн організовано за розкладом. Створено гуглтаблиці  з розкладами по класах та таблиці домашніх завдань, також ведуться онлайн-журнали. Учні мають можливість отримати індивідуальну консультацію від вчителя через вайбер, телеграм, діскорд або просто зателефонувати.

 Гуглтаблиці з розкладами та домашнімі завданнями

Онлайн-журнали

 

 

Світлини онлайн-уроків від наших учнів:

 

 

Кожний клас має свої класруми з учбовими предметами, в цих класах вчитель створює завдання до кожного уроку  по темі, прикріпляє посилання на корисні сайти,  демонструє презентації, проводить онлайн-уроки в додатку meet. За допомогою зручних налаштувань,  учні одночасно  у визначений термін отримують матеріали до уроку та домашні завдання. Вчитель контролює виконання завдань за допомогою встановлення терміну здачі. Також учні мають можливість відправляти виконані роботи та отримувати коментарі та бали від викладачів. 

 

По-третє, дидактичний інструментарій вчителів поповнився.
Вчителі урізноманітнюють онлайн-уроки завдяки інтерактивним іграм, які створюють до кожного уроку на таких платформах, як: На урок, learningapps, quizlet, kahoot. Пошуки шляхів організації ефективної роботи нашими колегами ведуться постійно, про це свідчить інтерв’ю для сайту НУШ директорки нашої гімназії  Середи Лариси Василівни  та участь вчителя історії Соломадіна Ігоря Меркурійовича  у програмі «Об’єктив» на Харківському телебаченні.

 

Найважливішим у роботі вчителів онлайн залишаються діти та їх фізичне і психічне здоров’я.  Задля цього ми організували роботу групи подовженого дня та роботу психологічної служби. Вихователями складено план роботи в гуглкласрумі. Розроблено креативні тематичні заняття: це і обговорення улюблених книжок та фільмів, і роздуми про значення власного ім’я, і піратські та піжамні вечірки, квести, а також вправи для розвитку мозкової активності, відпочинку очей та тіла після роботи за комп’ютером. Психологами гімназії проводяться онлайн-консультації, як індивідуальні, так і групові.

   Класрум групи продовженого дня

Піратська вечірка

Роздуми про значення власного ім’я

 

Вагомий внесок для злагодженої роботи онлайн-школи роблять класні керівники. Вони займаються логістикою, постійно готові простягнути руку допомоги, а особливістю спілкування між дітьми та класними керівниками, є класні години онлайн. Класні години проводяться на різноманітні теми і навіть гості (Микита Рубченко, Сергій Бабкін) відвідують такі заходи.

 

А результатами  спільної роботи учнів та вчителів є проекти наших вихованців: 

"Виконання улюбленних віршів". Виконує : Анастасія Перова 7В клас "Страшні слова, коли вони мовчать

Гимназия ОЧАГ, Quarantine challenge. Ученица 9а класса

 Проект з історії учениці 5-Б класу

Все вище зазначене не було би реалізовано без дружньої, креативної, натхненної  та самозавзятої спільноти, вірніше сказати – Очаговської сім’ї - вчителів – дітей – батьків. Постійні вчительські онлайн - наради, на яких народжуються ідеї та вирішуються нагальні проблеми, підтримують злагоджену роботу всіх ланок онлайн-навчання.

Онлайн-наради


Завдяки підтримці батьків та їх позитивних відгуків, освітній процес, здається, і не переривався, а плавно перейшов із очного навчання в дистанційне.